Un ano de activismoUn año de activismo

Porcontraminate

Un ano de activismoUn año de activismo

Contramínate, como tantos outros movementos sociais, naceu para informar aos nosos veciños sobre a problemática do proxecto mineiro de Corcoesto. Como habitantes de Laxe e doutros lugares da Costa da Morte, sentímonos interpelados a informarnos, difundir e actuar fronte a un proxecto que cremos só pode deixar pobreza na bisbarra. Estamos convencidos diso pola cantidade de evidencias, referencias e informes científicos que avalan a nosa posición. Tamén por ter escoitado aos afectados da megaminaría en Arxentina e noutros lugares de Latinoamérica.

Non é só Corcoesto quen se atopa ameazado por proxectos de megaminaría, tamén outras comunidades de Galiza poden sufrir as consecuencias tráxicas, como algúns pobos de África ou América que xa están a padecer os efectos da especulación desmedida e desalmada das grandes corporacións dedicadas ao negocio da megaminaría. Por iso unímonos a diversos movementos sociais que arredor do mundo tentan de xeito pacífico parar a minaría con uso de cianuro.

Sabemos que o proxecto mineiro de Corcoesto foi paralizado polo de agora pola mobilización social, que se expresou de xeito multitudinario tomando as rúas de Compostela o día 2 de xuño, dicindo aos nosos governantes que GALIZA NON É UNHA MINA.

Agradecemos as persoas que axudaron a facer visible o problema, así como ás que estiveron presentes nas diversas accións. Esperamos seguir contando co voso apoio porque ata que non se prohiba por lei este tipo de minaría, Corcoesto e o mundo vivirán en constante ameaza.

Deixamos aquí un vídeo coas accións levadas a cabo en colaboración coas Plataforma pola Defensa de Corcoesto e Bergantinos e a Rede ContraMINAcción.

Imagen de previsualización de YouTube

Contramínate, como tantos otros movimientos sociales, ha nacido para informar a nuestros vecinos sobre la problemática del proyecto minero de Corcoesto. Como habitantes de Laxe y de otros lugares de la Costa da Morte, nos sentimos interpelados a informarnos, difundir y actuar frente a un proyecto que creemos sólo puede dejar pobreza en la comarca. Estamos convencidos de ello por la cantidad de evidencias, referencias e informes científicos que avalan nuestra posición, y después de haber escuchado a afectados directos de la megaminería en Argentina y otros lugares de Latinoamérica.

No es sólo Corcoesto quien se encuentra amenazado por proyectos de megaminería, lo son también otras comunidades de Galicia que pueden sufrir las consecuencias trágicas de dicha minería, como ocurre con algunos pueblos de Africa y América que ya están padeciendo los efectos de la especulación desmedida y desalmada de las grandes corporaciones dedicadas al negocio de la megaminería. Por ello nos hemos unido a diversos movimientos sociales que alrededor del mundo intentan de manera pacífica parar la minería con uso del cianuro.

Sabemos que el proyecto minero de Corcoesto ha sido paralizado de momento gracias a la movilización social, que se expresó de manera multitudinaria tomando las calles el día 2 de junio, en Santiago de Compostela, para decir a nuestros gobernantes que GALICIA NO ES UNA MINA.

Agradecemos a todos quienes nos han ayudado a hacer visible el problema, quienes han estado presentes en las diversas acciones y esperamos seguir contando con vuestro apoyo porque, hasta que no se prohíba por ley este tipo de minería, Corcoesto y el mundo vivirán en constante amenaza.

Dejamos aquí un vídeo con las acciones llevadas a cabo en colaboración con la Plataforma por la Defensa de Corcoesto y Bergantinos y la red ContraMINAcción.

Imagen de previsualización de YouTube

 

Sobre el autor

contraminate administrator

Asociación Ambiental de Laxe, (A Coruña) - Galiza (España)

2 Comentarios hasta ahora

Deja un comentario

other languages »